2011-01-04

tjugohundraelva punkt nu

Nytt år. Nytänkandet. Ljusare tider. Jomentack, varför inte? Jag har valt att ändra riktning på denna lilla blogg. Återigen. Den som följt mig här slås troligen snarast av det oväntat bländande. Så ljust. Så skärande. Vit pastell. Ett vad jag kallar färgbyte. Ljusa källor. Jag ska gå in i mig själv och gräva fram det. På riktigt nu. Tror jag. Det är åtminstone värt att sägas, att försökas. Som en del i det jag ändrar så ändrar jag kurs. I framtiden kommer jag att fokusera på min mycket vackra estetiska sida. Den inkluderar filmen, inkluderar musiken, mina djupaste poetiska ord och ett och annat konstverk. Inte minst genom den symaskin jag äntligen fått i min ägo. Som jag längtat efter denna maskin! Hoppas bara att den ska fungera, detta har jag nämligen inte haft möjlighet att utforska mitt i alla juliga bestyr vilka innehållit alltifrån familjen, magsjuka, klappar, pyssel och sällskapsspel till tandläkare, vårdcentraler, shopping och äckliga sår. Men en sak vet jag, våren kommer och den kommer att innehålla mycket pyssel och trevande försök att veckla ut min djupa ådra så denna kan förmedlas till äldre barn. Wish me luck!

För allt i världen, jag höll ju nästan på att glömma.. GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Inga kommentarer: