2011-01-09

min vackra kärlek

För ett par dagar sedan nämnde jag att jag äntligen fått min efterlängtade kärlek, min symaskin. Den som min fina mamma lovade mig i födelsedagspresent för drygt ett år sedan. Äntligen! Den är hur fin som helst. Och jag tog några bilder. Egentligen främst för att komma ihåg hur jag ska trä den eftersom det inte fanns någon bruksanvisning. Men varför inte visa upp för er också tänkte jag och laddade upp några bilder. Håll till godo kära vänner och njut av en skönhet!





Nu hoppas jag bara att jag snart snart ska få den hem hit också. Så att jag kan börja pyssla med alla mina syprojekt som jag vill ägna mig åt. Maskinen står nämligen fortfarande i Småland och skräpar eftersom det blev lite otympligt att släpa med sig ytterligare en megatung väska på tåget. Men nästa gång de far hit, då kommer den. Och glädjen är stor, åh vad jag ser fram emot den dagen!

Inga kommentarer: