2011-05-18

det märks

Sådär. Då har jag läst allt till fredagens svenskseminarium. Möjligen bör jag kolla igenom allt lite mer imorgon kväll. Eller natt. Eller när jag kommit hem igen. Hursomhelst innan fredag. Imorgon blir det nämligen studieresa. Över dagen. Till el Stockholmo. Med bilden. Kan ju bli intressant. Så därför ska jag sova nu.

För övrigt fick min lärare mig att säga en mening på dagens seminarium. En mycket konstig och osammanhängande mening. Men ändock än mening. Bra lärare. Tack lärare. Det var bara lite pinsamt. Och jag går med två av jordens alla allra finaste människor. Deras ord gläder mitt hjärta och jag gillart! Positivt så in i bomben. Allt annat kan gå och slänga sig i någon riktigt hård vägg!

Kram och kärlek! Och godnatt.


För övrigt. Jag vill se nya pirates-filmen! Någon som orkar vänta in mig lite och se den?

1 kommentar:

mosis sa...

Jag väntar gärna in dig!!!!!!!!!!!!