2009-09-01

vuxen skolstart

Jag är nervös! Rår inte för det. Jag har ju gått på den där skolan ett helt år nu ju! Blir förvånad över den här reaktionen. Eller iofs egentligen inte. Jag är nog den blygaste människan i hela världen! Eller eh säkert inte det heller. Men arg blir jag! Skit! Är så himla typiskt.. Kommer att sakna Elin. Kommer att sakna hela klassen. Jo, den var ganska trevlig tyckte jag. Nu kommer det att bli en helt annan. Konstigt. Knäppt! Jag vet inte om jag vill plugga det här. Måste kolla med syon om lågstadiet och framtiden! Säkert lär det ändå varit bra att ha läst detta oavsett. Eller om man kan använda det som utfyllnad till nått annat trevligt program som man kan bli nått av. Har ju faktiskt läst halva filmvetarprogrammet om jag läser det här med ju. Hah! Ja jag måste se fördelarna i allt och gu vad jag inte är fokuserad just nu. Svenska Akademiens ordlista är iaf beställd och mamma hade bara en enda av alla de böcker vi ska ha. Typiskt!

Nej sömn är viktigt när man inte sovit bra och har många nyheter framför sig. Gonatt älskade piggsvin!


Undra om det kan vara ett sånt där skumt myggbett jag har på benet. Ett sånt som de jag hade i nacken. Svinigt ont gör det iaf. Som om någon sparkat av benet. Men inget syns. Bara en ytterst grann rodnad som känns när man rör vid det. Och en knöl. Cancer tjohoo! Sluta oroa dig din mes!

Inga kommentarer: