2009-10-16

provokatörens belägg

Jag har kommit fram till att ganska mycket av det som jag gör görs i syfte att provocera. Kanske för att visa på att just jag faktiskt också kan ha rätt. Se mig! Se mig för den jag är?
Men jag är så oerhört trött. En vandrande dimma ankommer. Jag bryter ner mig själv, varför egentligen skylla det på nått annat? Tankar. Jag hinner inte med nått annat än tankar. Jag som skulle hinna så mycket!

Idag går musiken som vanligt på högvarv. Men jag saknar Spotify. Snart snart ger jag upp och lyssnar ändå. Trots alla tysta brott. Det är nästan så att jag på allvar börjar fundera på ett premiumabonnemang. Då kan jag lyssna offline och hur jag vill och inga spöken kommer att hacka på mig. Inte ens några reklamspöken! Men pengar? Nej spöken får duga.

Imorrn bär det av till Lidköping och äkta kärlek. Tankar! Jag kommer att tänka. Och det alldeles för mycket.. Men jag kommer att ha kul också! Älskade Liljeholmen.


Ni glömmer väl inte att söka till vårens universitetskurser idag på sista ansökningsdagen?

Inga kommentarer: