2011-07-21

radio gaga

De senaste veckorna har jag som ni kanske redan vet ägnat mig åt att arbeta lite. För att dryga ut mitt csn något. Nu när det bara är drygt en veckas jobb kvar tänkte jag därför publicera årets lilla jobblista för er. Då jag sitter i bilen på väg till och från mina pass brukar nämligen radion ganska snart vridas igång. Det är en stund av särklass. En stund av utandning, peppning, laddning, förträngning. När jag sitter sådär nås jag av de återkommande radiodängorna. Dängor som ibland slår hårt medan de andra gånger flyktigt dansar förbi. Nåja, här får ni hursomhelst årets lista. Kanske dyker det under dessa sista veckor upp ytterligare några på denna lista, det återstår att se. Men här är den hursomhelst. Ny och opublicerad. Jag har även under de senaste dagarna upptäckt lite ny musik som jag passar på att ge er. En lista med reservation för ändringar. Håll till godo alla fina människor. Kanske hittar ni något som även ni kan sjunga och dansa loss till. Jag hoppas så. Puss!

Inga kommentarer: